Total Pageviews

Tuesday, January 4, 2011

ברדמונד

היי לכולם,

אז אנחנו כבר חודש וחצי ברדמונד וזה מרגיש באמת כבר הרבה זמן, אנחנו כל הזמן בסידורים מנסים לארגן את החיים שלנו כאן, זה באמת הדבר העיקרי שאנחנו מתמקדים בו, והאמת שאנחנו די מתקדמים:

קנינו כבר אוטו (קרייזלר טאון אנד קאנטרי 2008 - Chrysler Town and Country), זהו בהחלט רכב הכי משפחה אמריקאית ממוצעת – מיני ואן ענק עם 7 מקומות ישיבה והמון פינוקים למשל שהכול חשמלי כולל הדלתות והכיסאות, יש לנו דיוידי שהאמת קצת נמאס לנו (לפחות לי ולדליה) לשמוע את יובל המבולבל בכל נסיעה ואפשר אפילו להניע אותו מרחוק כדי שיתחמם לפני שאנחנו נכנסים אליו (להזכירכם קר פה בניגוד ל"חורף" המוכר לנו) הכי חשוב שדליה נוהגת בו בלי בעיה אז היא מסיעה אותי לעבודה בבוקר ואז לוקחת את דפנה לגן, בחזרה אני נוסע באוטובוס דבר שלא עשיתי הרבה זמן (דרך אגב באוטובוסים פה יש מקום לשים אופניים בקדמת האוטובוס מחוץ לאוטובוס – שימושי כשמגיעים עם אופניים ובערב יורד גשם).

 האוטו החדש


חוץ מזה אנחנו צריכים לעשות רישיון נהיגה של וושינגטון אז בינתיים עברנו שנינו מבחן תיאוריה ונשאר לנו את המבחן המעשי, טסט, שאותו עושים על הרכב שלנו (מבחן חניה עם מיני ואן יהיה מעניין).

בנוסף הדבר הבא עליו אנחנו עובדים זה דירה (בית יותר נכון) שאליה צריך לעבור בקרוב, תחילת ינואר, כי כבר אז יסתיים לנו הדיור הזמני שלנו, אז אמרנו לעצמנו שאם כבר אנחנו באמריקה אז נגשים את החלום האמריקאי עם בית פרטי עם גינה (כנראה שרוב הזמן קר מידי לצאת החוצה אבל למה לא J) וזה מה שאנחנו מחפשים, כמובן עם חדר מוכן לאורחים שתבואו לבקר.

מבחינת הסתגלות לאייל הכי קל כמובן למרות שבלי שום קשר הוא היה קצת חולה השבוע (איבד את הקול, וזה קשה לתינוק שלא יודע לדבר), דפנה מאוד נהנית בגן ויש לה גם שיעור ג'ימבורי פעם בשבוע שאייל גם נהנה ומשתתף בו.
דליה כבר התחילה להכיר פה חברים, בכלל הישראלים נראה מאוד מחפשים ישראלים אחרים (או שזה רק נדמה לי), המשימה הבאה שלה יהיה למצוא בייביסיטר.
ואני כבר מתחיל יותר להכיר את האנשים בעבודה, בצוות שלי, אם בהתחלה הייתי אוכל מידי פעם לבד אז השבוע כבר זה לא קרה (לא אוהב לאכול לבד), חוץ מזה מכיוון שאנחנו בתקופת חגים אז כולם יוצאים או יצאו כבר לחופש עד השנה החדשה אז בינתיים אין לי כמעט עבודה וזה מצויין בתקופה הזו שיש הרבה דברים לעשות.

חורף


את החורף פה הספקתי גם לנצל בביקור ראשון באתר סקי שמרוחק רק שעה מהבית, נסעתי לשם עם טל ושי ועשיתי שיעור ראשון בסנובורד, כיף לגמרי.

סנובורד בסנוקולמי


דרך אגב יש כאן רשימה ארוכה של אנשים שמקבלים את המייל הזה אז אם אתם חושבים שאתם מקבלים בטעות אז תגידו ונפסיק לשלוח אליכם, אם לא אז תגידו מה קורה איתכם, אנחנו גם רוצים לשמוע מה קורה איתכם, תשמיעו קול (או אימייל).




אייל, דפנה, דליה ועמית אפל.

2 comments:

  1. היי עמית .
    מקווה שזה לא ייצא ארוך מידיי .
    בעלי אני ושני הילדים (בני ארבע,שנתיים) מתכננים לעבור עוד כחצי שנה לרדמונד .
    רציתי לדעת מספר דברים :
    א.איך אשתך מעבירה את היום עד שהילדים חוזרים מהגן ? האם יש שם מכון כושר ? קניונים באזור ? מרכז קניות ?
    ב. מתי הילדים חוזרים מהגן ?
    ג. האם יש שם עוד ישראלים באזור ?האם רכשתם חברים ?
    ד.אני רגילה פה בשכונה שלי בת"א שיש לי הכל מסביב כולל פעילויות אחה"צ לילדים ומפחדת שאני אהיה כל כך משועממת שם .... ו"אחפור" לבעלי שעובד....
    האם החוויה ורמת החיים היא כדאית ?!
    אודה לתשובתך ....

    ReplyDelete
  2. איזה יופי שאתם מצליחים להתארגן אט אט ולבנות לכם את החיים שאתם רוצים.
    פה בארץ אומנם אין שלג, אבל גם כאן הקטן שומע שוב ושוב את הדיסק של יובל המבולבל (וקצת מוציא אותי מדעתי). מה לא עושים בשביל החיוך שלהם, אה?

    ReplyDelete