Total Pageviews

Wednesday, February 9, 2011

Great Wolf Lodge

שבוע שעבר היינו במקום שנקרא Great Wolf Lodge, זהו מלון שמיועד בעיקר למשפחות עם ילדים וזה אחד המלונות היפים שהייתי בהם.


גולת הכותרת של המלון זה פארק המים שנמצא ממש בתוך במלון, זהו פארק מים סגור, מחומם מאוד עד לטמפרטורה תל-אביבית אביבית רק בלי לחות ובלי צורך בקרם הגנה, כאשר גם המים קצת מחוממים וככה מאוד נעים וכיף להכנס למים.
פארק המים נקי כמו שום בריכה אחרת שראיתי ויש שם המון מתקנים לילדים קטנים וקצת יותר גדול וגם מגלשות כיפיות שמתאימות גם למבוגרים, אותם עושים עם אבובים ביחד 2 או 4 אנשים, יש שם גם בריכת גלים וג'קוזי (יש שם במקלחות מייבש בגדי ים - גאוני).

גם שאר המלון נקי מאוד ונראה חדש ושמור, יש עוד הרבה פעילויות בתוכו חוץ מפארק המים אבל בעיקר לגילאים קצת יותר מדפנה.

כשמגיעים למלון מקבלים צמיד פלסטיק לכל אחד בעזרתו פותחים את הדלת לחדר, ככה לא תאבדו או תשכחו את המפתח לחדר אף פעם.

סך הכל היינו שם לילה אחד ובכל רק 24 שעות בערך אבל נהננו מאוד, בעיקר דפנה מאוד התלהבה שראתה בריכה שוב ואייל נכנס בפעם הראשונה שלו לבריכה, גם היינו עם חברים כך יכלנו לגלוש במגלשה אני ודליה ביחד אחרי ששנים לא עשינו זאת ביחד או בכלל.


עוד תמונות:

2 comments:

  1. היי עמית .
    מקווה שזה לא ייצא ארוך מידיי .
    בעלי אני ושני הילדים (בני ארבע,שנתיים) מתכננים לעבור עוד כחצי שנה לרדמונד .
    רציתי לדעת מספר דברים :
    א.איך אשתך מעבירה את היום עד שהילדים חוזרים מהגן ? האם יש שם מכון כושר ? קניונים באזור ? מרכז קניות ?
    ב. מתי הילדים חוזרים מהגן ?
    ג. האם יש שם עוד ישראלים באזור ?האם רכשתם חברים ?
    ד.אני רגילה פה בשכונה שלי בת"א שיש לי הכל מסביב כולל פעילויות אחה"צ לילדים ומפחדת שאני אהיה כל כך משועממת שם .... ו"אחפור" לבעלי שעובד....
    האם החוויה ורמת החיים היא כדאית ?!
    אודה לתשובתך ....

    ReplyDelete